9 Dis 2011

- tak tdow mlm -

awl pagi nie aku masih dpt b'blogger sbb dari mlm tadi aku b'sengkang mata menghadap lappy. jiw aku terbng melayang-2 cari ketenangan, air mata nie laju jerk menunggu masa tuk berguguran dan dada nie bagai sesak lagi menyesakkan menahan kesebakan di hati. npew aku nie > makin ari aku makin lemah dgn semua dugaan nie ! npew memikiran aku tak putus-2 teringat kan dia ?

urm.. orange ! wake up orange ! dah laa tue tenggelam dlm khayalan yang kau cipta kn. sedar sikit dia tue bkn tercipta utk ka ! ko kena sedar yg dia dah ada awek ! jgn laa seksa idup ka lagi utk dia.. ! ples laa bkak aty ka utk owg lain doe, aku dah penat tgok diri aku acm nie ! orange ! kembalik kan senyuman ko ! kembalik kan kenakalan ka dn kembalikan lawak jenaka ko ! aku rindukan orange yg dulu ! bngun orange ! bngun ! ingat skit ka tue sowng stdnt so stdy ! fikirkan stdy ! fikirkan target ko tuk dpt kan kembali anugerah dekan tue ! u can do'it orange ! stdy dulu !

arghhh ! aty aku pandai berkata-2 tapi jiwa aku dah maty tuk terus kan sisa-2 idup nie.. aku nak sngt jadi kuat tapi npew mesti bile berdepan dgn dia aku kekusutan ? aku tewas dgn suara dia, aku tewas dgn telatah dia dn aku kalah dgn sikap caring dia. urm...
Previous Post
Next Post

post written by:

0 Pengkritik: